التخطي إلى المحتوى

على صفحات التواصل الاجتماعي نشبت أزمة بين مهاجم المنتخب المصري المحترف في نادي قونيا سبور التركي “أحمد حسن كوكا” وبين نجم الزمالك والمنتخب المصري السابق “أحمد حسام” ميدو، وقام ميدو بنشر تغريدة عبر صفحات التواصل الاجتماعي تويتر موجه الرسالة إلى كوكا منتقد مستوى الاعب ثم قال ” مهاجم متواضع لا يصلح للمستوى الدولي حتى ولو احرز ١٠٠٠ هدف”.

رد كوكا على احمد حسام ميدو على تويتر

وبعد نشر التغريدة سرعان ما قام كوكا بالرد عليه على صفحته توتير ورد عليه  كوكا قائلا :” مهاجم متواضع؟ أولا هو انت أصلا مين طلب رأيك؟ ثانيا انت مبطل كوره وانت عندك 23سنه و كل الناس عارفه ليه، ثالثا لو رقم الاهداف الي انا جايبه شايفه قليل ماجبتوش انت ليه، مع إن اللي بيلعب في نادي اكبر فرصه بتكون اكتر في التسجيل، رابعا حاولت تبقي مدرب و مبتكملش شهر في اي نادي”، ولم يكتفي بهذا الحديث ثم استكمال الكلام قائلًا ” انا عارف ان اكبر غلط اني ارد عليك وانت فاضي و عندك برنامج تتكلم فيه كل يوم بس انا برده مش هيهدني كلامك و هفضل في طريقي ، مركز في مستقبلي و مش عايز حاجه من الناس بعد مبطل كوره و بعد لما اموت غير السيرة الحلوة”.

وليس هذا كل شيء ولكن أضاف  مهاجم قونيا سبور النادي التركي قائلا :” خامسا بتحاول تبقي اعلامي و تتكلم عن ده وده عشان تبقي تريند بأي شكل ، اي حاجه عايز تدخل فيها ، ده حتي صلاح في اول مشواره كنت بتتكلم عليه وحش ، الحقد عالي اوي عندك من زمان وانت بتتكلم وحش عني”.

عاجل.. كوكا يفتح النار على ميدو "مين طلب رأيك"